Bondgårdsloppis

Det är inte var dag jag är på en loppis och speciellt inte på en bondgård. Detta blev så klart en ny upplevelse för mig då jag besökte en sådan tillsammans med M och hennes lilla valp Kajsa i helgen. Det var inte mycket till fynd vi gjorde men det kunde ju ha öppnats upp en värld full av skatter. Det är ju det man inte vet innan. Varken en loppis eller second hand inger några garantier i förskott. Det handlar om tur att hitta det man söker efter om det så är något ovanligt föremål eller något riktigt fynd till sjukt billigt pris. De hade fyllt en hel lada med små och stora saker och prylar med mera. Så hann vi precis hem till M:s trädgård innan det kom ett riktigt spöregn. Eftermiddagen spenderades på altanen. Bar M och jag och varsin bok.


Lovely - Ingen shoppoholic för helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback