Back to work

Nu är semestern slut och jag har återvänt till min arbetsplats. Vilket känns väldigt trevligt eftersom jag tyckte min semester var lyckad på många sätt och vis och jag har inget emot att börja jobba igen. Visst är det skönt atta vara ledig men det är kul att jobba också. Så resonerar en sann arbetsnarkoman. Javisst! Jag tycker jag hinner allt ändå på min fritid. Det finns tid och plats för allt bara man prioriterar rätt. Det blev ett kärt återseende på jobbet. Dock är det ju många som är lediga så det känns så klart annorlunda att inte alla är på plats. Men snart är det höst och allt blir som vanligt igen.


Lovely - gillar att jobba 

Kommentarer
Postat av: malinm

Min design från Spotlife är nu uppe, vad tycks? =) (bild på min gamla blogg finns lite längre ner)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback