Världens bästa present

Idag är det Lovelys dag. Minsann så är jag nu 31 år men still going strong. Fick kaffe på säng av E och en jättefin present. Han hade den med sig i går och jag som är så nyfiken var tvungen att gissa högt vad den kunde innehålla. Jag skakade och klämde och kände på tyngden. Fick dock inte lov att öppna förrens nu på morgonen. Nu är jag stolt ägare till Sex and The City-boxen!!! Kunde inte bli bättre. Den står vid min TV. Alldeles rosa och fin och tjusig. För er som inte vet så finns alla sex säsongerna av världens bästa TV-serie samlade i en låda som föreställer en skokartong i rosa och svart. E som aldrig tittat på ett endaste avsnitt vill nu göra mig sällskap och kolla in serien från allra första början. Kan det bli bättre?

Lovely - ägare till the shoebox

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! /M

2008-01-17 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback