Snart kommer min bebbe

Kanske inte min men nästan. Det kommer ju bli lite som min eftersom jag har blivit utnämnd förste barnvakt. Har redan provkört barnvagnen och det känns stabilt. Jag var med när Lindis skulle beställa den. En gigantisk butik full med vagnar och andra tillbehör som leksaker och åkpåsar och kläder. Vagnen är svart och stilig med röd klädsel i. Jag kommer att va stolt barnvakt och skrida fram längs trottoaren i vårt hood med världens finaste bebbe i världens stiligaste vagn. Kan det bli bättre? Nej knappast. Nu går mina tankar till Lindis och hennes man som just nu befinner sig på sjukhuset och väntar på att deras första barn skall komma till världen. Ni kommer att bli världen bästa föräldrar! Jag håller tummarna i dag.

Lovely - stolt blivande barnvakt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback