Jaha, det va de

Nu är jul och nyår över  och vi är framme i januari, den lugna månaden. Det tackar jag för! Jag är så förbannat less på all hysteri och köpfest som många ägnar sig åt i denna stad!!Jag blir verkligen lesss på alla som är ute iu sista minuten och suckar och klagar och knyffas och är allmänt sura och ilskna. alla dessa uppjagade ansikten vars klotformade ögon står ut och stirrar av skräck som en följd av deeas stressade fläng runt stan i ett försök att klara av alla ärenden. Vart man än är bildas det köer. Jag är så trött på köer! I går var det dock lugnare. var inne på Åhléns en sväng efter jobbet och köpte en parfym för julklappspresentkortet. Efter en del doftande blev det Versaces Broght Crystal. Den doftar ljuvligt och kvinnligt och flaskan är rosa och såååå jag. Den blev perfekt. Och det var ingen kö. Detta va kölösande shoppande gjorde mig på underebart bra humör.


Lovely - nybliven parfymägare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback