En nyklippt pingla

Nu har jag en anständig frisyr och en fräcsh look vad det gäller mitt hår. Chansade på en salong i närheten av mitt jobb och jag tycker det blev en fullträff. Frisören lyssnade på vad jag hade för önskemål - inte alla gör ju det. Hon visade sig inte va den bimbo jag trodde mig möta när jag gjorde entré trots alldeles för blont och långt hårsvall, höga klackar, för tajta vita byxor (man har inte vita byxor på vintern men det är ok med svarta på sommaren) och munnen full av tuggummi. Hon va riktigt trevlig och så där härligt pratsam som bara en frisör kan va. Det hela gick bra oh hon tog sig tid att verkligen få det noga igenom klippt. Mer kan man väl inte önska sig. Nästa månad blir det färg. Trevligt.


Lovely - myket fräsch i håret

Kommentarer
Postat av: Sara

Då måste vi ha en tjejträff snart så jag får se din nya frilla!
Ta hand om dig så länge, kram!

Postat av: A-L

Och jag vill dricka drink snart!

2008-02-04 @ 22:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback