En ny frisyr nalkas

Nu har jag inte klippt mej sedan i juni och det är sannerligen dags för en ansning av mina slitna toppar. Har en tid bokad i dag hos en ny frisör som jag inte vet någonting om. Men det ska nog gå bra. De har en mycket fin salong och lite dyrare priser än vad jag är van vid så jag gick helt enkelt på magkänslan när jag bokade tiden. Ska bli skönt att bli av med slitet gamalt rufs coh bli sober och sofistikerad till våren. Det kan bli en kort frisyr om jag är modig. Då menar jag så klart inte kort som i kort mansfrisyr utan snarare en page av längre modell. Det är kort för mig. Jag ska helt enkelt klippa mig och skaffa mig ett jobb. Klippning är lätt att råda över. Det blir dock svårare med jobbet.


Lovely - snart nyklippt och läcker

Kommentarer
Postat av: helena

Skaffa dig ett jobb???
Har du inte ett som du trivs med
*undrar*
Har du ändrat dig ang dina planer
Kram

2008-01-30 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback