En ljuvlig start

Vi är fortfarande i början av året och mycket kan hända och ske härnäst. Jag känner att det börjat riktigt bra och humöret är på topp! Hoppas att det fortsätter i samma anda. Hela året. Jag sätter alltid namn på åren och detta år får bli Sthlms år. Passar ju bra eftersom det slutar på 08. Alltså är år 2008 tillägnat Sthlm. Med råge. Förra året var det karriärens år och året innan det Babyns för då kom det många små knattar till jorden. Och innan dess var det kärlekens år. Sedan har jag inga fler på min lista. Kanske borde börja anteckna åren så att jag kommer ihåg dem när det är dags att hitta på ett nytt namn. Nu upptäckte jag att jag har väldigt bråttom till jobbet....Oooppss! Mina tankar fladdrar lite just nu därför drabbas jag då och då av en viss dos dagdrömmeri och disträhet.



Lovely - uppe i det blå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback