Bloggeri bloggera

Det verkar inte som att jag har så mycket tid över just nu till bloggandet. Tankar har jag fortfarande och funderingar likaså men tiden räcker inte riktigt till vissa dagar. Det är annat som lokar. Men lugn, bara lugn. Jag tar inte bort min blogg, min rosa dröm, min vän. Den är här för att stanna. Jag och bloggen är inte osams eller så. Vi tar bara en paus ifrån varandra ibland men sedan återförenas vi. Som alltid. Håller på som bäst att spåna på lite planer för nästa helg. Ska se Bounce med föräldrarna och en syster (ja, jag har ju två) och det ska verkligen bli kul. Det är ju då man får besök från annan ort eller annat land som man verkligen tar sig en sväng om i stan och hittar på något annorlunda. Det ska bli ändring på det nu. Borde upptäcka mera av Sthlm och allt vad staden har att erbjuda. För det är ju en hel massa.


Lovely - upptäckaren 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback