Besatt av SaTC

Nu har jag hunnit kolla på ett gäng avsnitt från min Sex and The City-box. Jag skulle lätt kunna spendera en hel dag i soffan med endast mig själv som sällskap och maratontitta på boxen. Inga som helst problem. Det är ju dock mycket trevligt att även Herr E vill hålla mig sällskap för det mesta. I går var det faktiskt hans idé att vi skulle kolla på ett par avsnitt så vi till och med åt söndagsmiddag i soffan. Annars är jag noga med att man ska äta alla måltider vid matbordet. Mysa gör man i soffan, inte äter. Jag är alltså besatt av en box föreställandes en skokartong i svart och rosa som innehåller en serie som gick för flera år sedan. Men det är fortfarande världens bästa serie. The one and only. Jag skrattar högt åt ironin och skämten och humorn och mentaliteten.


Lovely - diggar tjejerna i NYC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback