Bästa dagen i månaden

Nu är det den 25:e igen och det tackar jag mycket för. Löning är en trevlig tillställning värt att firas. Synd bara att den kommer så sällan. För mig hade det vart perfekt varannan vecka istället för en gång per månad. Nu går det ju tyvärr inte att ändra på så det är bara att gilla läget som det redan är. I dag blir det lite shopping. Har inga roliga kläder. Använder som vanligt endast 20% av gaderobens innehåll och resten skulle kunna kastas eller ges bort till bättre behövande. Gaderoben är sannerligen en riktig katastrof och behöver uppdateras rejält med en massa snygga och nya vårplagg. För nu har vårkläderna anlänt och det är starka färger som gäller. Det kanske blir en cerise kofta. Annars är ju svart den bästa färgen genom tiderna. Passar i nästan alla sammanhang och klär de flesta. Svart går alltid. Och grått. Och vitt. Ja, kanske har jag en tråkig färgskala i min gaderob men vem vill egentligen gå runt i ett par kanariegula jeans?


Lovely - diggar löning och diggar färgen svart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback