Att vara en lyckligt lottad madame

När jag nu nått denna ädla ålder av 31 så borde man ju få kalla sig annat än tjej. Kanske till och med madame. Om jag åker till Paris så blir jag säkert kallad just madame och då menas det ju att man är kvinna och inte tjej. För den skull inte gammal. Jag anser mig vara en lyckligt lottad madame. Detta finns det många skäl till. Ett av dem är Herr E. Han gör mig glad och lycklig och han är väldigt omtänksam. Bättre än så kan det inte bli. Vad som än händer med jobb och karriär (inte för att det går dåligt men ändå..) så är kärleken mycket viktigare. För man kan ju inte leva utan kärlek och må bra ändå. Alla behöver vi någon att tänka extra på och någon som man vet tänker lite extra tillbaka på en själv. Varför skulle det annars finnas så många filmer och så många sångtexter och dikter som behandlar ämnet kärlek. Det är ett ämne som berör. Det är något som alla drabbats av någon gång med en lycklig eller krossad utgång till följd. Jag brukar säga att kärlek är det bästa men också det värsta i ens liv. När kärleken är bra och besvarad så är livet trevligt och glatt. När man har hjärtesorg eller oroligheter i relationen är det inte alls kul utan allt känns mörkt och jobbigt. Därför är det bäst att njuta av stunden och känna att allt bara är fantastiskt.



Lovely - diggar rosa moln

Kommentarer
Postat av: Prinsipesan

Vi drar igång en ny tävling.
Jag känner mig extra generös idag.
Denna vecka har du chans att vinna ett smycket från Kyss Johanna. Allt du behöver göra är länka till denna tävling och skriva en kommentar med en motivering till varför just du ska vinna.
Vinnaren får självklart komma med önskemål om vilket smycke hon/han önskar.

Postat av: helena

Grattis till alla söta lovely
Kjamisar H

2008-01-17 @ 10:56:37
Postat av: A-L

Läste att du fyller år - så jag säger grattis!
Hurra från A-L
PS: visst är det konstigt att vara ledig varje tisdags- och torsdagskväll!

2008-01-17 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback