Åter till det normala

I går var ju solen framme som sagt. Jag blev på jättebra humör och gick till jobbet med ett leende på läpparna. I dag verkar det vara tillbaka på det normala igen. Jag syftar på vädret. För det normala vädret verkar ju va mörker, brist på sol, halvkallt men ingen snö. Ständigt. Varje dag. Tur att vi alla fall fick en dag med sol. Annars hade vi väl alla gått under. Man blir ju så påverkad av vädret. Det går inte att komma ifrån. Tyvärr. Och lika tråkigt som vädret blev detta inlägg. Vädret smittar verkligen av sig och antingen bidrar med energi eller tar energi. Men inte på mig idag. För jag har mycket annat att glädjas åt. En anledning kan vi kalla E.


Lovely - glad mest hela tiden    

Kommentarer
Postat av: Elin

Godmorgon! Hoppas din dag blir förträfflig :) Idag kl.11.00 presenteras vinnaren i förra veckans tävling. Det betyder alltså att du fortfarande har chansen att vinna. Välkommen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback