Vardagsliv

Vad har då hänt i mitt liv den senaste bloggfria veckan? Jag har köpt nya krukor och växter till mitt sovrum. Jag har ätit mycket glass. Jag har nu kollat på så många episoder av SatC så att jag nu är inne på sjätte och sista sesången. Börjar få lite ångest över vad jag sedan ska kolla på? Det kommer att bli svårt. Herr E  ha sjukt många filmer. Kan väl låna några av honom då. Jag är ju inet mycket för TV. Föredrar film och serier. Det är mörkt ute. I går gick jag på stan med ett paraply i ena handen och en latte i den andra och alldeles för otympliga shoppingkassar dinglandes från axeln. Köpte en kudde att ha som prydnad på sängen. Är inne i en fas av förändring. Med våren kommer önskan om något nytt och fräscht. Därav inköpet av nya växter och ny prydnadskudde. Det regnade i dag också. Herr e fyller år i morgon. Jag har fått ytterligare två namn till min kvinnor-som-väntar-barn-i-år. Det är nu tio namn på listan. Det är sjukt. Det är kul så klart men jag hänger inte med själv. Och det är inte vilka som helst dessa människor. Jag känner dem alla! Kommer att få börja med enlista över alla bebbars födelsedagar.


Lovely - lite av varje i mitt vardgasliv  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback