Se så det kan gå

Jag har nu vart utan internet i typ en vecka. Men det känns som ett år .Typ. Jag har inte kunnat göra någonting av det som vanligtvis tillhör mina dagliga rutiner. Eller rutiner kanske är ett fel valt ord. Det låter för tungt helt enkelt. Jag har haft stark bloggabstinens, jag har känt ångest. Herr E har hjälp mig att ringa kundsupport på Tele 2 för att fixa och dona. Visst, jag kan ringa själv men tycker att samtal kring saker och ting som jag inte har full insikt i - läs datorer i detta fall - det undviker jag helst. Nu har jag ju tur att käre Herr E kan hjälpa till. Vi hjälper varandra med det vi är bäst på. Jag kommer att få vänta på att min uppkoppling kommer igång. Tills dess håller jag till godo med Herr E:s fina laptop. Den funkar prima. Minsann. Javisst, jag kan verkligen erkänna att jag är beroende av internet. Vad skulle jag göra utan den härliga uppfinningen? Ja, inte vet jag. Se hur det kan gå. Inget bloggande och inget surfande och inget nyhetsläsande.

Lovely - internetberoende javisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback