Oj vad tiden bara går förbi

Nu är det helt plötsligt februari och den mörka och trista månaden januari är förbi oss. Och det tackar jag för. Inte för att jag har något att klaga på gällande den just passerade månaden men ändå. Det är ju trevligt att vi går mot vår och ljusare tider. Skulle va trevligt med en riktig vinter men hoppet lär vara ute. Och därför är det väl bättre att rusta för vår. Både för kropp och själ. En vårshopping skulle sitta riktigt fint just nu. Mycket som behöver uppdateras och inhandlas. Både skor och kläder och ny vårjcka och ny vår kappa. Jag vill ha pumps och jag vill ha ännu ett par Converse. Vårens färgskala är sprakande och full av liv men vill man ha en cerice top när den bleka vinterhyn ännu pryder kroppen? Nja, inte riktigt. Det får vänta. Just nu är jag nöjd med färgskalan i min gardeob som går i vitt-grått-blått-denim och svart. Jag vill tyvärr inte ändra den till GB Glass-färger. Inte just nu. Och tiden den bara går. Snart är det väl mars.


Lovely - lever på hoppet att snart är det vår och sol 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback