Herr E

Mannen i mitt liv är Herr E. Han har allt jag drömt om och lite till. Jag kan inte bli annat än nöjd. Faktiskt. Han är rar och snäll och bryr sig om mig. Vad mer kan en kvinna begära? Vi har roligt ihop och  allt rullar på utan problem, utan tjafs och trist tystnad eller surande. Lovely har gått och blivit flickvän. Singellivet över. Det känns stabilt och det känns mera än rätt. Herr E hänger gärna med på en shopping med fika. Herr E hjälper gärna till med praktiska saker i min lägenhet som behöver fixas. Han frågar om jag behöver hjälp med något snarare än att jag behöver fråga om hjälp. Det är så det ska va. Och jag lagar gärna mat till honom. Vägen till mannens hjärta går ju som bekant genom magen. Och det funkar på Herr E. Han gillar verkligen min matlagning. Det känns fantastiskt. Man hjälper varandra med det man själv är bäst på. Det kallas att komplettera. 


Lovely - kär och nöjd 


Kommentarer
Postat av: jennie

det låter fantastiskt!! jag är såå glad för din skull!! hoppas vi kan ses snart!! kraaaaaaaaaam

2008-02-10 @ 12:59:59
Postat av: Helena

Jätteglad för din skull *kram*

2008-02-10 @ 13:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback