Herr E och jag

Jag och min älskling har det så bra. Det finns ingenting att klaga på alls. Jag känner mig så lyckligt lottad att jag har träffat honom. För han är bäst helt enkelt. Ingen är som honom. Nu hoppas jag att det blir en resa bokad snart. En kärleksresa till sommaren. Kanske till en liten grekisk ö eller något annat trevligt ställe där det är varmt och skönt och man verkligen kan slappna av. Jag hoppar mer än gärna över bargator med fulla ungdomar, dyra turistfällor och överfulla stränder med tyska turister. Jag vill ha lugn och ro på ett litet och pittoreskt ställe där det är lång till närmsta stad och alla fullpackade hotell. Kanske en bungalow vid stranden? Gå upp på morgonen och äta färsk frukt till frukost och sedan ta sig ett dopp i havet. Det skulle passa utmärkt.


Lovely -  drömma kan jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback