Ett dussin

När jag kom hem i dag efter jobbet hängde ett blombud på min dörr. Och då menar jag inte att själva personen som levererade blommorna hängde vi d min dörr utan buketten hängde i ett snöre på dörrhandtaget på min ytterdörr. Innehållet bestod av ett dussin röda rosor så vackra så jag nästan blev tårögd. Avsändare så klart Herr E. Han är verkligen helt underbar! Jag ringde upp direkt så fort jag fått av pappret och tackade så mycket av hela mitt hjärta. Så romantiskt och så galet gulligt. Nu står de här i en vas i mitt fönster så att jag kan se dem vart jag än är i mitt vardagsrum. Efter en hektisk dag på jobbet och en bitande kyla på väg hem med illröda händer som resultat trots varma skinnhandskar så blir jag överraskad av ett blombud. Det är inte illa alls. Jag blev så klart genast på mitt bästa humör.


Lovely - en överraskning sitter alltid fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback