Äntligen fredag

Så var det helg igen. Vi är nu i mitten av fabruari och även om det kanske kan kännas som långt kvar så är faktiskt våren snart här. Hör dock inga fåglar i dag på morgonen. De frös väl nu när det blev kallt och drog tillbaka till Afrika. Det skulle jag lätt ha gjort ifall jag hade chansen. Känner mig nu desperat efter en playaresa. Kan till och med tänka mig att dra iväg på en charter fast jag egentligen har mycket emot den typen av arrangerade svenneresor. Men jag får väl ge mig till tålls och vänta tills sommaren och semestern kommer. Äntligen fredag. Ikväll blir det aw med några tjejkompisar och imorgon en lång, mycket lång sovmorgon. Denna helg kommer att defenitivt bli vilans helg efter en hektisk och intensiv men mycket rolig arbetsvecka. En drink kommer att sitta fint ikväll och en massa tjejsnack så klart. Mammorna ska möta upp oss. Det blir trevligt. De går ju inte ut var dag direkt. När jag tittar på mina vackra rosor, som gör sig väldigt bra i dagsljus, så längtar jag ännu mera efter Herr E.  En jobbig men skön känsla att längta efter honom. Han är ju bara borta en ynka vecka men det känns som två. Minst.


Lovely - kärlekskrank

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback