Alla hjärtans

Jaha, då var det dags att fira kärlekens dag. Det är Alla hjärtans dag och butiker - alla från ICA till NK - pryder sina bäst säljande ytor med gulliga nallar, godishjärtan och annat mysigt, gulligt och sött som vi konsumenter skall ta del av. Jag tycker att det blir mer och mer av ett jippo för varje år som går. Men det gör väl ingenting? Ännu en anledning till shopping och nu är julen över för länge sedan så vi kan behöva ut och köpa några ytterligare presenter. Jag är själv en romantiker och skulle gärna fira denna dag över en romantisk middag tillsammans med Herr E. Finns baa ett smärre problem - han befinner sig 70 mil bort från mig. Det får bli några extra gulliga SMS i dag istället och sedan en present när han är tillbaka i Sthlm. Det blir bra. Det blir perfa. Sedan behöver man ju inte köpa presenter bara till sin respektive utan det går bra till alla man håller av. Varför inte till ett syskon eller en vän? Vill man inte av någon anledning shoppa nu så kommer ju påsken snart och då kommer nästa anledning till att shoppa. Ett extra lyxigt påskägg med något extra i. Hur man än vänder och vrider på det finns det alltid tillfälle till shopping. Och det har jag sannerligen ingenting emot.


Lovely - finns alltid skäl till shopping

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback