Tre klonade brudar

I går kväll var det dags för årets julfest med jobbet. Först hade jag planerat att köpa en udda klänning som ingen annan antagligen skulle välja att ha på sig. Dock slutade det hela i både brist på tid och fantasi så jag köpte en klänning på H&M. Det var bordsplacering på stället och när vi alla slagit oss ned så upptäcker vi att vid just mitt bord är vi tre brunetter med likadana klänningar. Dessutom sitter vi alla intill varandra. Hur är detta möjligt? Just vid samma bord och just den kvällen och just att vi är tre brunetter med likadana frisyrer. Det var hur kul som helst alla fall och vi skrattade gott och mycket. De klonade brudar helt enkelt. Men svart är svart och mig gör det ingenting. Det hade ju vart mcyket värre om vi alla valt en knallblå eller ilsket röd klänning.  Om vi hade vart kändisar hade den givna rubriken varit : "Vem bar den bäst?" i någon skvallerblaska.


Lovely - en klonad kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback