Skaffa aldrig mobilt bredband

Jag är så vansinnigt trött på mitt mobila bredband! Det funkar endast när det bestämmer sig för att göra det. Annars är det mest en kamp mellan mig och bredbandet känns det som. Helt plötsligt blir jag utslängd mitt i en chatt eller i ett blogginlägg och allt blir så sjukt struligt. Det går ju inte att lita på alls!!!!! Jag ska ringa och klaga när jag har energi till det. Kan inte ha det så här, måste byta till något annat. Från början tänkte jag att det var en toppenidé att kunna ha med sig datorn överallt och surfa. Men jag har ju aldrig med mig datorn förrutom när jag ska till Bonnebro vilket händer cirkus fyra gånger per år. Det roliga är att hemma hos mina föräldrar är det inga problem. Där minsann vill bredbandet fungera alldeles utmärkt. Så fyra gånger per år har jag ett mycket bra mobilt bredband...


Lovely - ångrar sig stort till detta val

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback