Och så lite positivt

Efter ett klagande inlägg måste jag följa upp med ett positivt känner jag. Jag och H simmade efter jobbet i går och vi hade båda världens energi och ville nästan inte sluta. Sedan blev det en värmande stund i bubbelpoolen och ett besök i bastun. Det är så skönt att slippa det trista ochruggiga vädret för en stund och få värme och avkoppling. I övrigt var dagen helt underbar. Jag var på strålande humör och allt kändes väldigt bra. Det är så trevligt med dessa dagar när allt bara flyter på och känns mera än bara ok. Längtar till julafton! Vill mysa med familjen i villan och ha det bra och inte gå någonstans förrutom den obligatoriska midnattsmässan. Ser verkligen fram emot tänd brasa i öppna sprisen, äta julgodis, slå in julklappar och äta mammas mat. Det är väl ok att vara lite barnslig fast man är 30+ ? Ja, det tycker jag att jag gott kan få vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback