Nyårsförberedelser

Snart är det dags för årets allra sista fest. Och tur är det för nu börjar jag bli trött på festligheter efter höstens alla partaj och upptåg. Jag klagar inte att jag blir bjuden till dessa tillställningar. det är bara det att till slut blir det för mycket av det goda och nu ser jag fram emot en lugn och skön januari månad med många mysiga hemmakvällar. Skumpan ligger på kulning och den lilla svarta hänger på sin galge i min garderob och väntar på att bli använd. Det enda som fattas är att vi alla skall bestämma oss för vart middagen skall hålla till. Det lutar åt att det blir i min egna lya vilket känns helt ok. Faktiskt så skulle det passa rent ypperligt med en fest just här. Så därför har jag redan nu börjat rusta för kalas genom att storstäda. Dock behövs en och annan paus för bloggeri och mobilsamtal för att orka med.


Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback