Myskväll med Bonnebrobabes

I eftermiddag ska vi samlas vi fyra: jag, Örten, Sally ch Ange hemma hos just Ange. Antagligen dyker även ett par pojkvänner upp om de vill. Antar att de kanske kan bli lite avvaktande inför en en kväll med en grupp fnissiga tjejer men jag hoppas så klart att även de hänger på. Planen är att baka pepperkakor, saffransbröd och annat gott och dricka några olika sorters glögg. Det blir en hög trivselfaktor och mycket skratt så klart. Detta är vad jag vet redan på förhand för vi fyra har det alltid väldigt trevligt. Jag ska ha min nya svarta klänning tänkte jag. Bad Ange att köpa barnglögg, alltså alkoholfri till mig då jag har svårt för vinglögg. det är så starkt och sött samtidigt. Inte så mycket för mig med andra ord. Nu är det bar snön spm fattas.

Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback