I bland blir det trassel

I går hade jag en otrolig skrivarlust och ville blogga loss. Tyvärr satte mitt mobila bredband käppar i hjulet för detta så det blev inga inlägg. Det ville helt enkelt inte fungera. Nu är det strul mede min mobil också. Det tar liksom aldrig slut på teknikens trassel. Sally har en likadan telefon och hon lämnade in den tre gånger på en månad så tydligen är det en riktig otursmodell. Det var ju typiskt att just vi skulle få dessa mongomobiler. Ja, och alla andra så klart för det lär väl finnas fler där ute som är missnöjda. Man kanske skulle ha sparat någon gammal modell från förr. Då var det inget fel på mobilerna utan man ville ju bara ha en senare modell bara för att. Nu vill jag ha en ny mobil för att kunna ringa på den och ha kontakt med resten av världen utan att samtalet bryts, sim-kortet slutar att fungera, det ekar etc etc etc in i all evighet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback