Allt på sin plats

Nu är alla garderober rensade och klara. Allt är på sin plats och i hallen står nu en sopsäck med skräp och tre påsar som skall till Stadsmissonen eller liknande seriös verksamhet. Jag vill inte skänka kläderna till vad som helst. Det finns ju en del insamlingar som är oseriösa och tjänar en massa pengar i stället för att ge dem vidare till dem som verkligen behöver. Jag förstår knappt hur allt har fått plats tidigare på hyllorna. Nu är allting vikt i fina högar och hänger efter modell, alltså exempelvis klänningar för sig och överdelar för sig. Det är verkligen lätt att hitta snabbt och jag inser att det behövs en del investeringar och kompletteringar. Jag har skrivit en lista över det som behöver shoppas så det är bara att sätta fart när jag har tid över att plöja ett gäng butiker. Alltså får det nog vänta tills i januari när det är lugnt och skönt i handeln igen efter all julrusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback