Allt bara försvinner

Sekunder, minuter, timmar och veckor. Allt går bara snabbare och en vecka känns i bland som en endaste dag. Det stämmer verkligen att tiden går fortare ju äldre vi blir. Ett år kändes som en evighet när jag var barn. Det var en så lång period så man helt enkelt inte kunde fatta hur lång den var. Nu: vad är ett år? Ja, ett år är en kort period av tid som försvinner väldigt fort. Nu ska jag snart börja använda min nya fina agenda från Ordning&Reda fast det känns som att jag nyss köpte den jag har för 2008. Det är inte många dagar kvar på året men mycket skall på dennna tid hinnas med.  Och nu är det fredag igen och det klagar jag verkligen inte över för jag känner att jag behöver helgen och sova ut på.


Lovely - hinner inte med i bland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback