Söndagsmorgon

Dricker min första kopp kaffe för dagen och bläddrar i en bostadsannonstidning som slängts ner i min brevlåda. Det är alltid kul att bläddra i dem och kolla in hur andra har inrett och vad priserna ligger på. Eftersom jag själv gjorde ett riktigt kap när det kommer till min egen lägenhet så följer jag med spänning prisutvecklingen och hur mycket jag cirkus skulle kunna tjäna den dagen jag ska sälja. Annars är ju hemnet roligare för där ser man ju bilderna mycket tydligare. Där kan man verkligen få idéer på färgval och möblering och inredning. Skulle vara kul att måla om och fixa lite här hemma. Byta färger på väggarna. Lite förändring piggar upp. Nu ska jag ta ut det nybakta brödet ur ugnen.


Lovely - långfrulle är fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback