Skriverier

Just nu har jag inte haft någon vidare lust att skriva. I bland får man helt enkelt inte till det. Så kan det vara. I morgon börjar min favvomånad. Det känns stabilt. Annat som känns bra är att jag snart skall ha semester igen. Kan inte bli bättre. Mycket bra. Ska bli jättekul att få träffa min vän Annika igen och se hur de har det i Luxemburg som är deras nya land. Ett pytteland som jag inte tidigare besökt. Vi ska åka på utflykter och se oss om men mest bara softa antar jag. Det är ju nämligen en liten Lukas med i bilden nu som kräver uppmärlsamhet. Och det skall han få massor av. I morgon ska jag köpa en liten söt bebispresent till honom. Undrar vad det kan bli? Ja, ni gissade rätt! Det blir en lite out-fit bestrånde av små söta bebbekläder.


Lovely - skriver igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback