Shopelishop

Har shoppat lite nödvändigheter. Om man nu kan kalla det så när man köper plagg, skor och accessoarer att komplettera garderoben med. Vad jag menar är att jag har en hel massa kläder men det känns ändå alltid som att jag inte har något att ta på mig. Och det är en jobbiog känsla som återkommer varje morgon då jag skall välja vad jag skall ha på mig till jobbet. Det brukar bli bra tycker jag själv. Det senaste tillskottet är en enkel svart, tunn kappa som passar så här i början av hösten innan det blir alltför kallt. Sedan blev det en bastopp och ett par vita tygskor. De andra tygskorna slet jag på hela sommaren så jag var tvungen att slänga dem. Det går ju att använda dessa nya ett tag till innan det blir för kallt. Nog om detta. Nu har jag varit lite ytlig och berättat om min senaste shopping och struntat i alla världens problem. Eller nej, det har jag inte. Det beror ju på vad syftet med inlägget var. Och det var inte att berätta om en världskatastrof.


Lovely - lite shopping skadar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback