Premiär för höststövlarna

I går hade jag ett par av mina stövlar. De har fått stå i garderoben längst in för förvaring och väntan på att få användas igen. Det kändes skönt att ha stövlar till tajta jeans men det blev ganska varmt att jobba i. Så jag använde dem halva dagen och sedan blev det skobyte. I dag blir det svarta Converse istället. Känner att stövlarna får vänta några veckor. Kommer ändå att tröttna på dem eftersom det är det enda att ha under den kalla säsongen. egentligen skulle jag behöva ett par riktigt bra och foträta skor som sitter bra på forten när jag jobbar. Men varför ska de vara så fula? Jag klarar inte riktigt av det. Därför har jag bra skor som dessutom är ganska snygga. Ett bar mintgröna Birkenstock med silvriga spännen. De är lite stiligare och annorlunda än klassikerna som går i svart och brunt. Dessa köpte jag till superpris i Geneve sist jag var där. 


Lovely - skor är kul  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback