Lite skrupplig och så

Nu är det sannerligen dags att börja träna igen. Har ont lite överallt just nu. Det började efter semestern igen. Då satte det igång att värka i ryggen med mera. Så nu blir det till att ta sig till en simhall och köpa ett simkort. Jag har ju alltid tränat i hela mitt liv men inte ordentligt sedan ett år tillbaka då jag började journalistkursen på Poppius. Det fans inte tid helt enkelt att bår jobba och plugga och träna. Nu finns inga ursäkter. Simhallen nästa! Kan ju inte gå runt och känna mig som att jag har åldrats trettio år på bara en vecka. Det går ju att göra något åt saken. Simma och basta och stretcha kan vara min grej. Speciellt i höst och vinter då det är kallt ute. Då blir det mysigt att basta.


Lovely - blivande motionär 

Kommentarer
Postat av: Sanna

ha en bra dag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback