Konstigt

Det är verkligen inte lätt i detta land att veta vad man skall ha på sig. I morse när jag gick till jobbet så var det ganska kallt och ruskigt väder. Så jag tog på mig höga skinnstövlar för att jag tänkte att nu är det höst på riktigt. När jag kommer ut från jobbet så skiner solen och fötterna känns genast alldeles för varma instoppade i stövlarna. Mötte upp Ange vid medis och vi gick till ett café med uteservering. Passade ju så bra att dricka sitt kaffe utomhus så här i slutet av sommaren. Men sedan ändrades vädret igen och molnen hopade sig på himlen och blev mörkare. Det började spöregna så vi och resten av sällskapet fick byta plats och ta oss inomhus istället. Allt detta bök på grund av ett väder. Har man inget paraply blir det regn och har man inga sollasögon blir det stark sol. Tar man med sig jacka blir det varmt och lämnar man jackan hemma blir det kallt. SUCK!


Lovely - trött på Sveriges knepiga väder 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback