Jag och Robyn

Jag har tyvärr haft så mycket bekymmer med min hy under våren. Helt plötsligt så reagerade den på något konstigt som jag ännu inte vet vad det är och blev röd med utslag etc. Det är inte det minsta roligt alls. Gick till Åhléns City för att göra en facemapping hos Dermalogica. Det var hur bra som helst. En trevlig och duktig hudterapeut tog sig an mig och rekommenderade produkter för just min hy. Nu har jag använt dem i drygt en månad och jag tycker faktiskt att det blivit bättre. När jag var där hörde jag en pipig röst bakom min rygg och vände mig automatiskt om. Där stod vår sångfågel och musikexport Robyn. Hon gillar tydligen Dermaligicas produkter också. Som vanligt upptäcker man att en kändis man tidigare bara sett på TV är mycket mindre och kortare IRL. Inte för att det gör mig något att Robyn är både liten och kort och har en väldigt ljus och späd röst när hon inte sjunger. Det är bara en intressant iakttagelse. Det är alltså jag och Robyn. Som kan förespråka märket Dermalogica. Dryga och skonsamma produkter som inte är förgiftade med en massa parfym och andra konstigheter. 


Lovely - Dermalogica i mitt hjärta  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback