I bland har man flyt

Under hela dagen har det hänt positiva små saker. Egentligen inga speciella men ändå betydelsefulla. I morse vakande jag av spöregnet mot mitt fönster. Det höll i sig i flera timmar men slutade lagom tills jag skulle bege mig till jobbet. Tur för mig att det blev så med tanke på att jag som vanligt tappat bort mitt paraply. Vi fick goda tårtor på jobbet och allt flöt på bra. Om ett par veckor kommer det bli en förändring för mig och allt är bara till det bättre. Blev bjuden på en kräftskiva och tackade ja. Känns stabilt. Det är så trevligt med dagar som känns speciella och då allt bara går på räls. Och detta höstrusk gör mig glad. Det är så mysigt att bara slappa hemma om kvällen med ett gäng tända ljus. I morgon blir det heltäckande svarta strumpbyxor.


Lovely - ser fram emot att kunna börja använda höstkläderna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback