Favvojeansen

Shoppade två par nya jeans häromdagen på Weekday på söder. Frågade en säljare om hjälp och hon plockade fram några olika färger och tvättar av den modell jag gillar. Hon gissade efter ungefär tre sekunders synande av mig exkat rätt på min storlek. Detvar till och med ett nöje att prova för deras provrum är helt ok. Ljuset är normalt eller låt mig säga : humant. Man får alltså inte panik och ångest av att prova kläder på Weekday. Annars provar jag aldrig kläder utan chansar och provar hemma i lugn och ro. Och det fungerar i 98% av fallen. Men just jeans är det ju lite speciellt med. Man måste tyvärr prova. Hittade ett par grå och ett par vanliga blå med normal midja, inte för låg (usch!!) och inte för hög, som satt perfa. Nästa månad när det verkligen är höst blir det till att införskaffa ett par svarta också. Jag diggar verkligen deras jeans. De är så sköna och sitter perfekt och kostar typ ingenting.


Lovely - nya jeans är topp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback