Bloggande

En blogg är ett öppet forum för alla och allas åsikter. Jag finner vissa intressanta och andra mindre intressanta. Så gissar jag att det är för de flesta. Och tydligen stavar jag fel i bland när jag skriver för fort. Och den som vill ha en enorm blå dunjacka får ha det. Och foppatofflor också. Det handlar om tycke och smak. Var och en har rätt att gå klädd hur man vill. Jag använder mig av en del ironi när jag skriver. Jag gillar att överdriva lite. Och jag gillar att ha åsikter i bland. Så är det i mitt liv. Det blir lite roligare då. Kanske någon tycker att jag har mindre snygga kläder eller sminkar mig konstigt. Det gör inte mig någonting för jag trivs med hur jag går klädd. Nu ska jag kika in på H:s blogg och se om det kommit någon bebbe.

Kram på er!

Lovely - nyfiken på det mesta 

Kommentarer
Postat av: Wickman

Hej där!

Du som självutnämnd "språkprinsessa" borde kanske känna till att man inte börjar en mening med "och".

Detsamma gäller för "men".

Vidare är du väldigt noga med att försvara din rätt till åsikter. Vilka åsikter!? Du har potential men borde kanske våga lite mera, skryta lite mindre och öppna dig lite mer. Våga vara personlig. Jag är själv varken bloggare, svensklärare eller språkvetare. Jag roas bara av att läsa andras och ge kritik till de som tagit på sig för stora kavajer och saknar självdistans.

Kram/W.

2008-08-21 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback