Alla rara och söta små bebbar

Snart ska jag få träffa lille Vincent, som till Tess och pappa P. Han har redan blivit två månader gammal och kanske inte så pluttig längre. Hittills har jag endast sett en MMS bild på honom då han va precis nyfödd. Nästa helg då jag åker till Bonnebro kommer jag få se honom IRL. Kan knappt vänta! Sedan väntar Lukas nere i Luxemburg på mitt besök i nästa månad. Den som spar han har. Semester kvar. Ska bli jättekul att resa bort igen. Kan knappt vänta på det heller. Ska bli jättetrevligt att få träffa Annika med familj men även att få se ett land jag inte varit i förrut. Mitt mål är att ha varit i alla Europas länder inom snar framtid så snart kan jag beta av ännu ett land på min lista. Just nu är det verkligen bebbar överallt i min vänskapskrets. Både nya och gamla. Och det lär komma fler inom de närmsta åren också. Då är ju alla inne på varv nummer två. Dags för syskon. Jag har fullt skå att hålla reda på alla födelsedagar och presentinköp. Men det är ju hur kul som helst. 


Lovely - kanske får ta och organisera en bebbeagenda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback