Alex S

Det är många som har åsikter om Alex Schulman. En del älskar honom och en del hatar honom. Jag håller mig till gruppen som älskar honom. Även om jag är sparsam med dessa ord som hata och älska. Allt han skriver är verkligt bra. Han är fräck och rolig och ironisk och mycket mera. Han skriver bra och ordrikt. Saknar hans blogg mycket , mycket. Då den fanns på Aftonbladets nätversion läste jag den vbarje morgon till frukost. Och skrattade lika mycket varje gång. Bra underhållning och ett sanningens ord. Det finns ju ett gäng ointressanta bloggar men som ändå håller hög popularitet. I bland kan man undra varför. Bloggar som inte står för något särskilt alls utan bara skriver vardagstrams om vad de äter och ser på TV. Sånt kan man ju vara utan. Om det inte är så att det tar en speciell skruv med någon anekdot i slutet. Sedan detta med sär skrivningar (ja, det syns ju lång väg att det är fel....) och stavfel och syftningsfel och ofullständiga meningar. Jag klarar bara inte av det. Själv hade jag en femma i svenska i grundskolan. 


Lovely - länge leve Alex Schulman 

Kommentarer
Postat av: Hajen

Hej hej.

Läste ditt senaste inlägg "Alex S", och sedan även några till. Kul blogg får man väl lova att säga. Eller INTE.

Känns verkligen stabilt att du klankar ned på andras stavning när du själv inte alls håller speciellt hög klass. Skummade igenom de senaste fem inläggen lite snabbt, och innan jag höll på att somna så hittade jag följande:

1. vbarje

2. Detvar

3. forten / ett bar

4. bår

5. sollasögon



Som sagt, åh vad du är duktig på att stava och skriva. Om du inte klarar av andras bloggar med stavfel, hur kan du då klara av din egen?



Tycker även att de bloggar som du beskriver som "ointressanta vardagstrams bloggar som inte står för något alls", är din egen blogg upp i dagen.



Okej, tack för mig och sköt om dig.

2008-08-18 @ 16:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback