Vita jeans på vintern

Något som inte känns stabilt är att bära vita jeans på vintern. Och speciellt inte till svarta stövlar. Thats a big no no!! Varför? Jag ställer mig åter frågan. Det är snyggt och trevlitg med ett par vita byxor eller jeans på sommaren då man fått färg och det är härligt väder ute. Och förutsatt att de sitter bra och inte är genomskinliga och visar stringtrosorna igenom tyget. Då blir det tacky. Ska själv införskaffa ett par vita jeans till sommaren. Men absolut inte nu. Det är för tidigt. Däremot tycker jag att man absolut kan ha svarta byxor/jeans på sommaren (och på vintern så klart) om det inte är alldeles för varmt så klart. Då ser det bara korkat ut. Att gå runt och svettas i ett par för varma och för tajta byxor. Jag menar: varför? Det ser inte bra ut. Det är inte passande.
 
Lovely - insatt i klädkoder 

Kommentarer
Postat av: Jempa

HAHHAHA håller med . Måste dock säga att det finns något som slår detta.
- Var i min hemstad i helgen ...och vad skådar mitt öga .En kille med systempåsen hårt i handen ...skall alltså på fest tänker jag .Inge konstigt med det .Men vad har karl på sig.Vita linnebyxor och duffel !!!

/Jempa

2008-04-02 @ 09:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback