Två shopoholics

Jag och Herr E tog oss en tur till outleten i Barkaby i helgen. Herr E som shoppar som en typisk man, alltså mycket men sällan, handlade sjukt mycket. Det blev allt från t-shirt till kostym. Vi sprang runt där mellan de olika butikerna, jag, Herr E och visakortet. Och mycket fanns det. Både fyns och skräp. Själv fick jag ett par stövlar i present efter mycket letande. Det tog nämligen ett tag innan vi kom överrens om ett par som båda gillade. Jag kan ju inte tacka ja till ett par gratisstövlar bara för att de är just gratis. Jag vill ju använda dem också. Och det har jag gjort. Uppmärksamheten inför mina stövlar var stor på jobbet och många frågade vart jag köpt dem. Jag svarade stolt att det va en present från min älskade pojkvän som är så rar. Nu är det New York som gäller inom snar framtid. Alltså en shoppingresa dit någon gång innan året är slut. Jag måste! För mig är NY ett obligatoriskt resmål och ag har verkliegn inte vart där. Jag måste dit snart!


Lovely - shoppat igen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback