Tjejkväll

Var hemma hos M i går på en mycket trevlig tjejkväll. Hon är gravdi och resten mammor så det blev en del snack om barn och allt vad det innebär. Tror att jag vid detta laget skulle kunna skriva en bok om ämnet utifrån vad jag lärt mig av tjejerna. Det känns nästan som att jag har barn själv med all information jag fått. Och det är ju fantastiskt bra inför framtiden då jag själv kanske blir mamma en dag. Jag kommer ju att vara enormt välinformerad. Kanske inte behöver läsa en enda bok.
God mat, bra samtal och en instruktion i libanesisk vaxningsteknik blev punkterna på kvällens program. Nice. Tror faktiskt att männen saknar denna typ av umgängesform som vi kvinnor har. De missar verkligen någonting. Så enkelt att bara boka upp ett datum och de som kan kommer till den vi bestämt att vi ska vara hos. Enkelt och smidigt och inget krångel. Nästa gång är det min tur. Får börja fundera på ett litet tema. Kanske någon god mat eller så.


Lovely - mera tjejkvällar till folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback