Packelipackpack

Jag antar att Herr E kommer att få en smärre chock när han ser min packning. Den är väl organiserad och innehåller bara nödvändigheter. Typ. Men det blev en del plagg och skor och jackor. Men hur ska jag kunna veta vad det blir för väder? Det är lika bra att packa för alla sorters. Sedan ska det ju bli olika aktiviteter så jag måste ha med mig kläder både för mys, bastubad, skotersafari och fest. Få ner allt detta i en liten väska och ni får se att det kan bli knepigt. Tur att det bara är han och jag i bilen. Jag har hela baksätet till all min packning.


Lovely - världsbäst på packning

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahaha!
När man åker bil tycker jag faktiskt att man får ha hur mycket packning som helst. Man ska ju inte släpa omkring den.
Kommer du till M den 26:e? Vill höra allt om resan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback