Osugen på att shoppa

Ja det är sant. Just nu är jag inte sugen på att shoppa. Förutom ett par skor. Jag har nämligen skobrist hur skumt det än låter så behöver jag verkligen nya fräscha vårskor. Gjorde en omstrukturering i garderoben nu i veckan och det kändes riktigt bra. Lite lades på hög för att sparas och en del åkte. Jag tog efter en mycket kritisk rensning bort hela 32 stycken överdelar/toppar som jag inte använder. Sa till Herr E att jag nu måste köpa 32 nya...Det är ingen idé att spara på sånt som bara hänger dag in och dag ut och tar en massa plats. Topparna får nu vänta på sitt framtida öde i välvikta högar högst upp. Ut med det gamla och in med det nya. Nu har jag en lista på vad jag ska komplettera min garderob med. Men först blir det skor. Skor, skor, skor. Det känns dock konstigt att jag inte har något shoppingsug alls just nu. Det har liksom aldrig hänt. Tänker mest på att det snart är semester och att jag då ska resa bort med Herr E.


Lovely - ok, lite skor blir det allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback