Minisemester

Snart ska Herr E och jag på en minisemster. I morgon bär det av till en medelstor svensk stad som jag tidigare aldrig besökt. Spännande att se något annat av vårt avlånga land. Ändamålet med den lilla resan är att hälsa på lillyster alltså min lillasyster som pluggar på annan ort. Eftersom jag var så busy under hösten och hade en sekunds fritid så fanns det inte mycket tid att spela på då. Nu flyttar syrran snart därifrån så det är på sista ropet vi beger oss dit. Skulle va så pinsamt att inte hinna hälsa på när man nästan har ett år på sej. Men vad händer med all tid? Snart är det ju midsommar. Men innan dess kanske vi ska hinna med lite valborgsfirande. En sak i taget. Skönt att åka bort i helgen all fall och få lite miljöombyte. Och jag och Herr E har det så trevligt på våra bilturer. Jag har infört en tradition och det är att vi måste ha Ahlgrens bilar som gottis när vi åker långt i bilen. Så imorgon bitti ska jag köpa oss en påse. Bara så att ni vet.


Lovely - gillar minisemester


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback