Massblogg

Efter en vecka pendlandes mellan hopp och förtvivlan gällande mitt bredband så är det åter på g och verkar fungera som det skall. Därav denna massuppdatering på bloggen.  Jag känner hur fingrarna kliar och vill dansa runt på tangenterna för att få ur sig en massa text. Och jag tillåter dem. Ska snart ut på en träningsrunda i min nya jacka. Ja, det är en nyinköpt friluftsjacka som jag ska använda till utomhusaktiviteter och inget annat. Jag kommer alltså inte att ha den på stan eller när jag går ut och tar en drink. Om jag mot all förmodan skulle göra ett misstag och ta på den i fel sammanhang så kan ni väl hojta till. Jag tycker alla fall att det är viktigt med klädkoder och att man följer dem. Det finns ju liksom en tanke bakom. Vissa plagg gör sig bäst i vissa sammanhang. Så enkelt. Har precis införskaffat en ny outfit som jag ska ha i fjällen. Herr E var med och valde. Efter ett tag muttrade han lite och sa att nu kan du väl ta det där. Jag förklarade pedagogiskt att jag vill va snygg och fräsch i backen och inte köper vad som helst. Det blev en outfit som går i svart-vitt-rosa. Mycket snyggt. Jacka, byxa och rosa mössa. Jag känner mig mer än redo för fjällen.


Lovely - med ny snygg outfit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback