Livet efter 30

Det händer något när man fyller 30. Inte nog med att man blir äldre, det händer även något med kroppen. Jag som annars är en mycket friks människa och sällan är hemma från jobbet har nu drabbats av det mesta under en månads tid. Vad händer? Först blev det influensa och jag låg hemma i tre dagar. Sedan började min rygg värka på nätterna och det har den envisats med att fortsätta göra. Inte kul alls. Sedan fick blindtarmen liv och ställde till med smärta så jag fikc åka in akut till sjukhus och efter mycket tester och annat så togs den lilla bastarden bort från min ömma mage. Vad händer härnäst? Man kan undra. Eller jag vill nog inte veta. Fast å andra sidan var det ju tur i oturen att drabbas av allt detta i vår trista och mörka vintertid i stället för under sommaren. För hur kul är det på en skala att ligga på sjukhus mitt i juli? Antagligen inte roligt alls. 


Lovely - man ska va glad och nöjd ändå  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback