Jaha

Snart maj månad, min abslouta favvomånad. Drink på uteservering efter jobbet. Värme och solsken. Alla människor kommer ut från sina vinteriden och vill umgås igen. Man skrattar och allt är fantastiskt. Herr E ska införskaffa ny skoter som vi kan åka på i sommar. Eller kanske i maj. Det ska bli grymt kul:) Jag hoppas att vi åker fort fram så det pirrar i magen. Fantastisk känsla. Jaha, det är måndag. Det är sent nu efter en lång arbetsdag sitter jag här och skriver om allt och ingenting. En inbjudan till ett kusindop (två små bebbar i samma ålder) damp ner i min brevlåda idag. Ska bli trevligt att gå på dop. Och det är i maj. Den bästa av alla månader. Jag diggar den bättre än sommaren. Man blir så mycket piggare på försommaren. Sedan kommer själva sommaren som så klart också är underbar men den blir så splittrad då alla åker åt olika håll och har semestrar i olika omgångar. Jaha, nu är det nog dags att sova.


Lovely - jaha typ hela tiden 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback